W przypadku każdej gry mogą pojawić się problemy, których nie można rozwiązać samodzielnie. Valorant, podobnie jak wiele innych gier, posiada wsparcie techniczne, którego pracownicy pomogą graczom w przypadku jakichkolwiek problemów z grą, niezależnie od tego, czy jest to błąd podczas uruchamiania gry, czy problemy z naliczeniem Punktów Valorant.
Tutaj są krótkie i pełne instrukcje. Pełną wersję można znaleźć poniżej, a jeśli chcesz szybko przesłać prośbę, oto skrócona wersja:
- Przejdź do strony support-valorant.riotgames.com
- Przewiń stronę w dół i naciśnij czerwony przycisk "Złożyć wniosek"
- Wybierz typ zgłoszenia, który odpowiada rodzajowi problemu
- Zaloguj się na swoje konto, jeśli wymaga tego wybrany typ żądania
- Wypełnij pola szczegółami problemu
- Naciśnij przycisk "Wysłać" na dole strony
Po wysłaniu zgłoszenia pozostaje już tylko czekać – wsparcie techniczne Valorant nie jest w stanie od razu odpowiedzieć na wszystkie zgłoszenia, więc może to trochę potrwać. Nie zapomnij sprawdzić poczty i folderu ze spamem!
Wsparcie techniczne Valorant - strona internetowa
Aby napisać do wsparcia Valorant, musisz wejść na jej stronę internetową: support-valorant.riotgames.com. Witryna zawiera wiele sekcji z różnymi przydatnymi informacjami. Jeśli napotkasz problem, powinieneś najpierw spróbować znaleźć odpowiedź na stronie: całkiem możliwe, że ktoś już napotkał ten sam problem i po prośbie o wsparcie pojawił się artykuł z odpowiedzią na stronie.
U góry znajduje się pole do wyszukania odpowiedzi na konkretne pytanie, możesz z niego skorzystać:
Przewijając stronę nieco niżej, możesz znaleźć przycisk do napisania listu do wsparcia na wypadek, gdyby nagle gotowe artykuły na stronie nie zawierały odpowiedzi na Twoje pytanie. Są też dwie matryce z ciekawymi i przydatnymi artykułami, do których możesz zajrzeć, jeśli nagłówki nagle Cię zainteresują.
Jak napisać do pomocy technicznej Valorant?
Oczywiście strona nie może dostarczyć odpowiedzi na wszystkie pytania i rozwiązań wszystkich problemów. W takich przypadkach są pracownicy pomocy technicznej gotowi pomóc graczom w trudnej sytuacji. Aby napisać list i uzyskać odpowiedź od jednego z nich, musisz nacisnąć czerwony Przycisk „Wyślij zgłoszenie”. na środku strony.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przekierowany na stronę z wyborem rodzaju zapytania. Z rozwijanej listy musisz wybrać temat prośby: tylko recenzja / pytanie, problemy z kontem, grą itp. Aby złożyć wniosek dotyczący większości tematów, musisz być zalogowany na swoje konto, chyba że nie jest to możliwe (na przykład podczas składania wniosku o utratę konta). Możesz to zrobić w prawym górnym rogu strony lub klikając przycisk, który pojawia się po wybraniu typu zgłoszenia.
Po wybraniu rodzaju zgłoszenia na ekranie pojawią się pola tekstowe, które należy wypełnić. Dla każdego typu są one różne, ale wypełnienie ich nie będzie trudne – ich treść jest bezpośrednio związana z tematem zapytania. Pola z gwiazdkami muszą być wypełnione, pozostałe są opcjonalne. Na przykład oto, co musisz określić, aby wysłać prośbę o problem z punktami Valorant:
Po wypełnieniu wszystkich pól możesz kliknąć przycisk wyślij. Wsparcie techniczne Valorant odpowie na Twój e-mail, więc nie zapomnij często go sprawdzać. Odpowiedź może zająć trochę czasu, który można przeznaczyć na samodzielne poszukiwanie rozwiązań w Internecie.