Typ | Pistolet |
Kosztować | Kredyty 800 |
sklep | 6 w klatce 24 na stanie |
penetracja ściany | wysoki |
rodzaje ognia
- Podstawowy
- ogień półautomatyczny
- Szybkostrzelność: 4 strzałów/sek
Uszkodzenia
dystans | obudowa | Głowa | Stopy |
---|---|---|---|
0 - 30m | 55 | 159 | 46 |
30 - 50m | 50 | 145 | 42 |
Szeryf to najdroższa broń w grze, kosztująca 800 kredytów. To półautomatyczny rewolwer z sześciostrzałowym magazynkiem i dużymi obrażeniami. Pistolet jest niezwykle przydatny do nabojów ekonomicznych i pistoletowych ze względu na stosunkowo niską cenę i wysokie obrażenia, które mogą konkurować z większością karabinów. Zwykle potrzeba 4 strzałów w nogi, 3 w tułów i 1 w głowę, aby zabić.
Główną wadą szeryfa jest długi czas otwarcia migawki i silny odrzut. Ma największy odrzut ze wszystkich pistoletów i zajmuje dość dużo czasu, aby się zregenerować.
Skórki
-
Szeryf rozjemcy
-
Szeryf protektor
-
Gra o szeryfa
-
Polifoks
-
wypukły
Arystokrata
Sakura
-
Rozbójnik
Sheriff swoją konstrukcją i zasadą działania przypomina konwencjonalny rewolwer dużego kalibru z wystającą osłoną lufy i 6-godzinnym odcinkiem prowadnicy.
Konstrukcja Sherrif opiera się na dwóch rewolwerach. Chwyt pistoletowy, osłona spustu, rama i sześciokątny cylinder są oparte na Chiappa Rhino, podczas gdy osłona lufy i muszka są oparte na Taurus Raging Hunter.