Typ | Pistolet |
Kosztować | wolny |
sklep | 12 w klatce 36 na stanie |
penetracja ściany | biedny |
rodzaje ognia
- Podstawowy
- ogień półautomatyczny
- Szybkostrzelność: 6,75 strzałów/sek
- Dodatkowe
- Wystrzeliwuje 3 pociski naraz
- Zmniejszona dokładność
- Szybkostrzelność: 2,22 strzałów/sek
Uszkodzenia
dystans | obudowa | Głowa | Stopy |
---|---|---|---|
0 - 30m | 26 | 78 | 22 |
30 - 50m | 22 | 66 | 18 |
Classic to pistolet, który wszyscy gracze otrzymują po odrodzeniu.
W porównaniu z większością innych broni, Classic zadaje niewielkie obrażenia. Jednak jego nieistniejąca cena sprawia, że jest skuteczny w rundach, w których gracz lub drużyna chce zaoszczędzić kredyty na późniejsze rundy.
Ze względu na niskie obrażenia, Classic wymaga więcej strzałów niż większość, aby zabić. Zazwyczaj klasyczny gracz powinien oddać dwa lub trzy strzały w głowę, 7 w tułów lub 8 w nogi.
Klasyczny ma alternatywny ogień (domyślnie kliknij prawym przyciskiem myszy). Wystrzeliwuje trzystrzałową serię z umiarkowanym rozrzutem. Dzięki tej unikalnej mechanice Classic jest dość wszechstronny i nadaje się zarówno do walki na bliskim, jak i średnim dystansie. Ta elastyczność daje mu przewagę nad innymi broniami dodatkowymi, które zwykle nadają się tylko do określonego zasięgu. Na przykład Shorty i Frenzy są skuteczne prawie wyłącznie na krótkim dystansie, podczas gdy Ghost i Sheriff są zwykle używane do walki na średnim dystansie.
Gracze korzystający z broni klasycznej powinni ostrożnie używać broni alternatywnej, ponieważ zużywa ona amunicję szybciej niż ogień główny broni.
Skórki
Klasyk lawinowy |
Klasyczna komora finałowa |
Galeria Klasyczna |
Klasyka królestwa |
Pistolet klasyczny |
Klasyka imperium |
Najlepszy klasyczny |
Sakura klasyczna |
Klasyk Czerwonego Alarmu |
Splajn klasyczny |
Klasyczne porażenie |